onsdag 21 januari 2015

Lycka

Först vill jag tacka för alla gratulationer, TACK alla fina ni!  Vi firade faktiskt lite igår då mannen kom hem från jobb över att vi äntligen delat med oss av vår hemlis! :D Haha. Jag o barnen hade gjort i ordning pannacotta med havtorn på förmiddag som vi smaskade på tillsammans med en kopp kaffe. Kände mig extra lycklig av att äntligen ha berättat, de senste dagarna har jag faktiskt varit riktigt ivrig att få plita ner ett inlägg och slänga ut gravisitetslyckan till er! Det är faktiskt så jag känner nu, lycka! Det känns som kärleken till den lilla babyn i magen växer sig större för varje gravditet som går, och det är ju helt ofattbart vilken kärlek och längtan man kan känna till det lilla livet innan man ens sett det. 

Okej, vi har faktiskt fått en liten liten smygtitt av den lilla individen som gömmer sig i magen. Jag kan ju inte precis påstå att kärleken krympte vi det ögonblicket. Jamen ni alla mamas som varit på ett ultra vet ju känslan, när man storler fånigt och inte riktigt vill hållas still på bänken av all iver över det lilla spektaklet, och ja nån tår här som där som gömmer sig i ögonvrån. ;) Här får också ni en smygtitt av det lilla livet. "smileymedhjärtögon". 



Imorgon går jag in i en ny graviditetsvecka, så kika in då om ni vill veta hur långt jag är gången. Och orkar ni inte vänta så kan ni ju räkna ut från sommarbabyns BF som är den 10 Juni! :) (Såg att några som kommenterade också väntar i Juni/Juli, så roligt, vi får dela lite gravisitetssnack här på bloggen då!;)

2 kommentarer:

  1. Så roligt! Vår sommarbaby är beräknad till 14.7. Ska bli roligt att få följa dig här!

    Malin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt med ännu en till sommarbaby! :D Lär bli en del graviditets o babysnack här nu, hoppas du kommer trivas! :)

      Radera

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥