torsdag 19 februari 2015

Ett sanningens..

Hej alla kära läsare. Idag har jag haft en s k i t d a g! Ännu ett erkännande i lalalandbloggen, hon är nog bara en helt mänsklig människa som också ibland snubblar över dedär skitdagarna och hamnar mitt i. ;) Egentligen har ungarna varit hur rara och fina som helst, det beror bara på hur man tar dem, eller hur? Är man själv monstermamman endel dagar men såklart att ungarna är det då också. Egentligen började det med att jag vaknade upp på fel sida, eller rättare sagt gick och la mig på fel sida. Och sen dess har det rullat på. Jag har varit tjatig och gnällig, rent ut sagt förb. och nere och än hur jag velat krama om de små trollen och hitta på ännu en fantastisk solskensdag med dem så gick det bara inte.

Ett extra stressmoment rörde jag ihop åt oss igår då jag plötsligt bokade loppisbord till oss IDAG. Dit for den mesta energin att rota, leta och plocka fram allt som skulle markeras med både bordsnummer och pris idag. Sen hade jag också fräckt nog skippat hushållssysslorna i två dagar och gjort hyss med barnen istället, så ni kan tro här har varit stökigt! Men sen fick jag hjälp av finaste mamma som kom med och hjälpte att plocka på bordet ikväll. Och det rensade skallen på negativisiteten! Och att sen komma hem till de små liven laddad med lite ny energi är ju den bästa känlan. Lilldamen som jag kröp ner i kojs med som kurade ihop sig tätt så tätt intill mig och somnade på min arm gjorde mig till världens lyckligaste mamma. Imorgon tar vi nya tag, och då smider vi planer på en solskensdag med barnen, hemmasysslorna och allt annat får nog minsann se sig! ;)



Sen så gick jag också in i ny graviditetsvecka idag! Vecka 24 nu, men mer om det imorgon. Tiden rann ut mellan fingrarna idag.

2 kommentarer:

  1. Varifrån är tröjan? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tröjan fyndade jag för 2€ vid loppis i onsdags! :)

      Radera

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥