tisdag 17 februari 2015

Fastlagstisdag

Idag blev det lite parkhäng med kompisar, vi gungade och åkte pulka några varv. Sen blev det ärtsoppa, knäck och fastlagsbullar, lite mamasnack och barnbus. En perfekt förmiddag. I kväll har vi inte mycke planer, febern börjar stiga på Miranda nu igen så vi får se om det blir att stanna hemma, hon har tandsprickning på G så är lite snorig, febrig och har ont i munnen, stackarn. I Förmiddags hade vi en nöjd dam iaf, men nu tycks det bli sämre igen. Men det är den tjugonde tanden, och efter det blir det väl paus en stund, eller? Hennes tänder har ploppat ut i rask takt, 1,8 år och är redan på den tjugonde, skulle minnas att det tog lite längre för Leos tänder. 





De e fasta som gäller nu efter denhär dagen, eller hur? ;) 40 dagar utan vitt mjöl och socker, nån som hänger med? Det borde ju inte vara så svårt, dessutom räknas ju Söndagarna bort på fastan så då kan man ha en liten cheat day om man så vill! Tror faktiskt jag skall försöka fasta lite, tror min preggokropp skulle må bra av det. :D Min största fiende just nu är lösgodis, åh, jag är tokig på det när jag är gravid. Några av favoriterna nån gång i veckan, salta, sura och skarpa. MUMS!

2 kommentarer:

  1. Mums vad bullarna ser goda ut! När ska du annars svara på frågestunden? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej där! Svaren kommer upp imorgon, har suttit och svarat på dem ikväll! :)

      Radera

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥