lördag 7 februari 2015

Modebloggar på resa här hej!

Haloj. Igår blev det shopping i Rosario. Ååh, hittade så mycke fint. Ordentlig rea har de här också på en del ställen och jag har hittat mycke fint åt mig, miranda och bebben i magen. Idag var vi också ut för en ny reseväska så passade på att hitta lite annat fint åt mig också. Här ser ni en liten del av vad som får följa med hem i min resväska imorgon. ;)

Alla T-skjortor/linnen kostar max 2,99. 3,99 på rea här, i helt vanliga affärer.

Jackan  och vita byxorna på normalpris. Reseten blev under 20 lappen tillsammans. Hittade en affär med Bh'n för 2,90!!
Denna outfit betalade jag 7€ för.


Skorna på normalpris men ändå billigare än hemma. 49,90€

Kofta för 3,99. En likadan men i rosa fick också följa med hem åt bebben. + en massa annat! Barnen har också fått nike skor, bilder av dem kommer senare.

6 kommentarer:

  1. Men shit alltså vilka fynd! :) Allt var ju supersnyggt :)

    SvaraRadera
  2. Man skulle inte alls tro att du är mer än halvvägs in i en graviditet, du ser så normal ut! :) men snygga kläder!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket, (tar de som en komplimang, hehe). Mest märks det på mina hormoner och mitt humör. ;) Men babykulan håller nog också på växer till sig. Och så är det lite på hur bilderna är tagna, te.x. under den rosa blusen står shortsknappen på vid gavel, men de gör inget, för de är tänkta till sommarn! :D

      Radera
    2. Det var absolut en komplimang! :) Du är jättefin!

      Radera

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥