måndag 23 februari 2015

Monday, Monday..

Ny vecka nya möjligheter, tid för nya saker. Denna vecka har vi inget särskillt inplanerat faktiskt. Jag har beställt lite fina kläder åt damen som förhoppningsvist kommer, så det är väl det vi har att se framemot denna vecka. ;) Vi skall bra göra sånt som behagar, hoppas på toppenväder så vi orkar oss ut en massa. Ja vi får väl heltenkelt försöka fånga dagarna bara! :) Jag har iaf två fina, roliga projekt jag bett mannen göra till mig, så vi får se om det skrider till verk denna vecka också.

Vad har ni för veckoplaner? Nått intressant kanske, tipsa gärna om olika ute/inne sysslor så kanske jag får några nya idéer vi kunde hitta på med barnen!

Skön Måndag till er! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥