onsdag 11 februari 2015

Onsdag

Har varit lite upptagen sen resan med diverse så bloggen har blivit lite lidande, tyvärr. Idag har jag skickat iväg två tårtor, bakat lite för morgondagens tjejkväll, fått hem vårt nya soffbord, köpt lite vårblommor osv. Så fort jag får lite tid över så skall jag sätta den på att besvara lite frågor som kommit in under dagarna. Vi har också fått hem lite nya vårigare inredning, och bild av den nya soffan som jag utlovat skall också åtgärdas! Nu blir det lite kvällspyssel innan jag kryper i kojs, nya tag imorgon med bloggen! :)

2 kommentarer:

  1. Du fick nog 10 poäng för tårtorna! Jättefina var de också, du är nog skicklig //Monica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Roligt att höra att de uppskattades! :) Tack så mycket!

      Radera

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥