söndag 15 februari 2015

Söndag

En lugn och skön söndag har vi haft idag. Vi sov alla länge och startade sen upp med brunch. Sen har vi typ gjort ingentig, bara myst och haft en lugn o skön dag, ätit god mat och toppat till med en god efterrätt. Lilldamen känns lite varm och är lite gnällig och sur, håller tummarna att hon inte blir sjuk, utan bara har en dålig dag. Tänk att om ca 17v blir denna sockertopp storasyster! :D Låter det inte lite fånigt, lillfisen som just låg där på min mage, så liten och så rar. En del av mig önskar att hon hade fått va lillbabyn i familjen ännu en tid, medan en annan del av mig njuter av graviditeten och nyfiket väntar på den lilla. Tudelade känslor av att bli trebarnsmamma, så mycket som kommer ändras från att bara ha två, man har ju liksom inte tre knän och tre armar, och vi föräldrar är ju bara två och så himmelens unga! Men på samma gång känns det helt fantastiskt och underbart, ett tredje liv att älska, vi får bara hoppas på att det blir bra




Finaste mannen köpte mig vändagsrosor, har jag sagt att han är bäst?!. Tillsammans med dig är en tredje graviditet och ett tredje barn bara mer att älska, för att du ger mig kraften och styrkan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥