fredag 13 februari 2015

Spår efter en lyckad kväll



Igårkväll hade jag ordnat tjejkväll med vändagstema hemma hos oss. Hade gjort i ordning lite jordgubbscupcakes, jordgubbsbål, chokofontän att doppa fruktbitar i och sen lax- och skinktoast (som ni ser på bilden ovan). Sen hade jag också gjort ihop små vändagspresentpåsar till de fina. Dem fyllde jag med fotsalt och en liten massageolja (med doft av grape och appelsin, aah!) som AM naturprodukter sponsrade oss med. ;) (Vill ni ha fina presenter i bra kvalité att ge bort till den som förtjänar det bästa så kika in i hos dem! De gör också produkter efter kundens önskemål och har du nån egen lyxig flaska/burk att fylla i så gör de naturligtvis det också!

Idag vaknade jag upp till lite små tecken kvar från tjejkvällen, myysigt! Gossen har övernattat hos fammos, så vi är bara jag och damen på tumis idag. Och gissa vilka planer vi har? Inga som helst! Bara en massa myys! Det är ju Fredag! :) 

Kommer också tipsa er om en fin tävling under veckoslutet i samarbete med en liten inredningsbutik, så håll utkik här och på mitt nya instagramkonto Sweethomedreams!!





6 kommentarer:

  1. Kan du lägga in bilder av tårtorna? :)

    SvaraRadera
  2. Kan du lägga upp recepten på bålen samt lax-och skinkröran? :)

    SvaraRadera
  3. Tack fina du för kvällen , presenterna, å allt gott du bjöd på. Kramis/ Miili ❤

    SvaraRadera
  4. Tack så mycke själv fina du! KRAM<3

    SvaraRadera

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥