söndag 15 mars 2015

Bröllopstårta #2

I början av året fick jag en förfrågan om att göra en bröllopstårta. Tårtan skulle va till ca. 30pers och såg rätt enkel ut att göra. Så jag tackade ja. Konstigt nog har jag varken kännt nervositet eller nån press överhuvudtaget och jag tycker det gick riktigt bra! Barnen huserade hos mommo o moffas sålänge, så ingen som satt och våldsåt sockermassa eller tryckte hål i tårtan heller. ;) Två våningar skulle den bestå av fylld med jorgubbs & vaniljmousse och hackad vitchoklad. Bottenfärg skulle va vit och blommorna fick gå i olika nyanser av ljusrosa. Här har ni resultatet.




HÄR hittar ni min första bröllopstårta, som gjordes förra året i Juli. Och vill ni se en del andra tårtor jag gjort så klickar ni er in på fliken Tårtor i vänstra spalten under kategorier.

4 kommentarer:

  1. Alltså ja förstår int hur du får det att se så naturligt ut, som att blommorna bara svävat ner och landat sådär... :) Vackert!

    SvaraRadera
  2. Tårtan var vacker och verkligen supergod! Alla gästerna njöt åv den så bra jobbat! :)

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket Sanna och Lotta! Så roligt att höra! :) <3

    SvaraRadera
  4. Du gör så fantastiskt fin tårtor! Jättedukti e du ☺

    SvaraRadera

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥