onsdag 4 mars 2015

Graviditet + rastlöshet = sant

De senaste veckorna har jag varit sååå rastlös. Försöker hela tiden hitta på nått att fördriva tiden med. Pyssel, nya prylar, fixa här, fixa där. Minns att det var precis samma då jag väntade Miranda, då höll jag på med en hel del utomhus då jag var i 30+ vilket iinte var bra för mig, ischiasnerven gjorde så ont så ont på eftermiddagarna att jag knappt kunde sitta eller gå, som en kniv i höften vid varje rörelse. Hoppas det inte blir lika intensivt denna graviditet, de e verkligen nått av det värsta som finns i och med att det begränsar allt.

Nu har jag dock hittat ett roligt litet projekt att hålla på med, det förvånar mig dock att det inte e klart redan då jag i vanliga fall knappt hinner tänka klart innan jag gjort nått klart. hehe. NÅ. Det jag har på G är ett minikök till barnens rum. Och eftersom att jag planerar och bygger det själv så kommer det ta en tid innan det är klart eftersom att det behövs införskaffas mycke olika småsaker som sätter pricken på det. Och att dra ut på tiden och vänta in saker är verkligen inte min grej, så detta är väl det rätta projektet för mig, får helt enkelt lära mig att saker o ting inte behöver ske precis just NU. ;)

Uppefter denhär väggen skall köket ta plats. Annars en väldigt mysig hörna, men där sitter aldrig nån och pysslar/leker ändå, hoppas det blir ändring på det snart.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥