torsdag 12 mars 2015

Lycklig

Är det våren som kommer? Vårsolen som kikar fram? Eller bara den allmänna livssituationen jag befinner mig i just nu som gör mig så lycklig? Har de senaste veckorna kännt ett löjligt lyckorus i kroppen, och det betyder att man mår bra! Att må bra, känna sig normal i kropp o knopp efter en lång trött höst o vinter känns bara underbart. Livsglädje.   Då man kan uppskatta varje små sak i sin vardag, det ni, det är en härlig känsla! :)

Imorse blev det en sen frukost med barnen. Plättar o kaffe med levande ljus, vardagslyx delux! :) Just nu busar de små utomhus, jag skall köra ett varv med skurlubban över golvet och plocka undan lite och sen joina de små liven i solskenet med en kopp kaffe. Härligt!




Vi har precis bytt ut damens matstol till en juniorstol, en likadan som gossen har. Fyndade den för 10 lappen och oj så nöjd de är med att ha likadana stolar! En lycklig dam som klättrade upp i sin nya stol imorse, fnittrade åt storebror och gungade förnöjt med benen! Redan det kallar jag för vardagslycka. ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥