måndag 23 mars 2015

Plockat ur guldkornen

Idag plockade vi fram Mirandas gamla bebislåda och ur den letade vi fram guldkornen som skall tvättas och sen vikas ner i babyns byrå.  Altså ljuvliga små bebiskläder. Detta är egentligen sånt man borde gö de sista veckorna, nu kan jag ju inte låta bli att längta ännu mer att få gosa ner mig tätt intill en färsk liten baby. De små tårna och fingrarna, håret som doftar så ljuvligt och den skruttiga lena babyhuden. Ååh, längtar. 


I babybyrån har redan lite småkläder och grejer flytta in. Vi har ju en del från babymiranda som går i arv, sen har jag köpt några små plagg. Lite till skall inhandlas ännu, men sen får vi ju också kelas babylåda, så ur den skall också några guldkorn plockas ur. Och så gissar jag att vi kanske kommer få en del av nära o babykära också. ;) Sen har jag också hittat den kompletta skötväskan! Har aldrig haft en ordentlig skötväska, och när jag såg denna så var det inget tvivel om saken att det är ju sådär en skötväska skall se ut! Får se om jag unnar mig en egen morsdagspresent i år eller om dendär enorma summan den kostar är viktigare att sätta på nått annat, vi får se..

2 kommentarer:

  1. Vad har du hittat för skötväska? Suktar själv efter en från Elodie details, men tåls att funderas två eller flera gånger innan man lägger ut den tresiffriga summan. Men tänker också som dig, har inte haft någon riktig skötväska tidigare :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dendär svartvita från Elodie Details är så fin! Men denna som jag hittat vet jag inte om jag kan slita mig från före ja fått hem, hehe. Dessvärre är det ingen rolig summa den går hem för. Imorgon kommer ett inlägg upp! Tycker den skulle passa oss så bra! :)

      Radera

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥