måndag 2 mars 2015

Sjukstuga

När ena tillfrisknar så insjuknar den andre.. Nu är det tydligen lilldames tur att ligga i feber och en elendes hosta. Stackars små, inte alls kul. 

Jag och gossen gick iaf ut en sväng idag för att fynda lite små köks-tillbehör. Jag har smått börja planera ett litet minikök till deras barnrum. Först hade jag tänkt mig ett ikeakök som vi skulle rusta upp, men på grund av utrymmesbrist kom jag på en bättre lösning. Kommer bli toppen och barnen kommer älska ett minikök. :)

Lillfisen idag på dagen. När de väl somnar i famnen eller nära en vill man aldrig gå ifrån dem. ♥ Nu är hon iaf lite piggare och orkar leka lite, men vi får se hur natten blir. Tycks va riktigt sega bobbor som är i farten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥