tisdag 24 mars 2015

Skötväskan jag föll pladask för

Med första barnen fattade jag aldrig riktigt poängen med en skötväska. Inhandlade nån lagom stor väska som såg helt ok ut att förvara babygrejer i, och well, det fungerade faktikst helt bra. Men nu när vi väntar vårt tredje barn och det är lite mer saker att släpa med sig så vill jag gärna ha en som passar våra behov perfekt, en väska var jag o babyn får förvara våra saker ifred och som alltid står packad för att ta med i svängarna.

Och av en slump hittade jag den perfekta väskan för våra behov. Snygg, enkel, rymlig, och med skötbädd innuti sig! Den perfekta väskan för oss, den perfekta väska för stranden, parken, shoppingturer och ja den perfekta väskan helt i allmänhet bara. :)

Jag bara älskar att den har en skötbädd innuti sig och så stora rymliga fack. Materiell lycka helt enkelt.  Vill ni se mera bilder eller läsa mer om den, vilket jag tycker ni skall göra - kikar ni in här: http://idaising.com/

4 kommentarer:

  1. Snygg väska men i mitt tycke alltför stor! Jag hade också planer att köpa en ny skötväska åt trean. Nu är hon snart 2 år och ännu har det inte blivit av... Vi har kört med en liten kånken ryggsäck (finns i ljuvliga färger). Min erfarenhet med flera barn är att man ska ha så mycket saker med sig om man far t.ex till stranden. Då är det enklare med mindre väskor, man hittar genast vad man ska ha och det ser inte ut som en flyttkaravan när man drar iväg! ☺

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åt Miranda och Leo har vi också kånken väskorna, väldigt små o smidiga att ha med sig vart man än åker, som du säger! Däremot vill jag gärna ha en skötväska under babyns första år som det går lätt att ha ordning i med blöjor, salvor, tuttflaska, amningsinlägg osv. Och att få rum med en skötbädd i väskan också tyckte jag satte pricken på i'et! Tänk nu strand-, butik-, mommo-, parkdagarna, bara att vika upp skötväskan och så har du en skötbädd till liten! :)

      Radera
  2. Praktisk verkar den, så länge det inte är invecklat/jobbigt att hela tiden vika ihop den. Sen vet man ju inte hur den funkar ihopvikt, om den är tung, bökig o.s.v (kollade inte om det stod vikt/mått på något ställe). Men den var jättesnygg och skötbädden gillade jag, ser så rymlig ut! Undrar dock hur det kan skilja långt över 100 euro på priset beroende på färg ;) den dyrare skulle jag inte sätta pengar på :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, de skulle va en fördel att få känna o klämma på den innan köp, för att få se vikt o mått i verkligheten. :) Anatar att den dyrares pris beror på läderdetaljerna. Tråkigt dock att det är den som är finast, det är nog den billigare varianten jag får överväga om får flytta hem! :D

      Radera

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥