söndag 22 mars 2015

Snart klart!

Hej hej Söndag. Vi har haft en lugn o skön helg, med inga måsten alls. Vi har fixat lite hemma, ätit god mat, fixat med lite småsaker och bara haft en allmän lugn o skön helg. Antar att denna dag också fortlöper i samma stil. :)

Barnköket har också fått en ny detalj, så nu är vi ett steg närmare ordet ''Klart!'' med det. Jag hade lite gett upp hoppet med att få det svåraste fixat. Nämnligen en kran och ett handfat. Men ser man på, dedär facebook loppisarna är helt super, där ansökte jag om en kran och fick napp samma dag, och ett handfat ett sånt jag hade en bild i huvudet av att jag ville ha, hittade jag av en slump vid S-market av alla tänkbara ställen! ;) Så nu hörni vänner är kranen och handfatet dit fixat, nu är det bara småsmå saker kvar. Sen blir det bilder på det! Barnen leker redan ivrigt där, kokar, bakar och stökar..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥