tisdag 17 mars 2015

Tisdagssällskap och en liten tanke

Idag hade vi turen på vår sida och fick hit lite sällskap, soligt väder fick vi också, så lyxigt! Barnen fick busa av sig utomhus, sen blev det saft och plättkalas inomhus. Hur länge månne detta soliga väder håller i sig? Gäller att njuta lite extra varje sekund!


Idag fick vi också hem paket till barnen, skall testa produkterna och sen dela med mig av vad vi tycker. Känns så roligt att se bloggen ge resultat på andra håll. (Februari-)Marsmånad har hittills varit en riktigt lyckad bloggmånad, och jag hoppas det flyter på bra och fortsätter så under de restrerande månaderna av året. Att blogga är verkligen nått jag tycker om massor, så att se den utvecklas gör mig riktigt glad, och jag hoppas att jag i framtiden har chansen att utveckla den ännu mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥