torsdag 30 april 2015

En fin mamma-present

Igår fick jag ett meddelande om att ett paket ligger på posten och väntar på mig. Helt ovetandes vad innehållet var gick jag ivrig till närbutiken för o hämta ut det. Jag har ju inte beställt nått, eller har jag?

Efter att jag kvitterat ut paketet upptäckte jag att det är ju....



Mammalådan!! Fantastiskt. Har hunnit smygkika i den redan och helt underbara kläder fanns det i den. Tänk vilken lyx vi mammor i Finland har som får denna! :) Ett litet tag får de ligga kvar där ännu, sen skall jag tvätta upp kläderna, snusa på dem och sen vika ner dem i babyns byrå.

Sänghimmeln som de syns lite av på bilden är också ny. Den var tänkt till babysängen och att jag skulle dekorera öppningen med cottonball-lights. Men nu vet jag inte längre, den är såå fin och mysig men den känns som om den blir för stor att hänga där den var tänkt. Vi har ett rätt litet sovrum så vi får se om jag tar bort sängaveln till vår säng och så får den hänga över där. Då får också spjälsängen bättre plats i vårt lilla rum. Får se vad jag hittar på! Får nog ta in spjälsängen nu i dagarna ändå så jag riktigt får se hur vi skall möblera där! :)

1 kommentar:

  1. oh vilken fin present. Riktig fin bok också. Sänghimmel är så underbart.
    Du måste vare en lycklig mamma :)

    SvaraRadera

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥