söndag 19 april 2015

Lördag

Heej.

Vi hade en bra dag igår. Långfrukost med lilla familjen och sen lite soffmys innan vi ställde oss iväg till stan för vårmarknad. Härligt väder, glatt folk och trevligt på nått vis då stånden hade samlat sig tätt på torget isället för utspritt på gågatan. Vi köpte med oss lite onödiga marknadsprylar, ballonger o nya solglasögon till dem alla tre. Påväg hem tog vi med oss lite asiatisk hämtmat som vi lunchade på hemma, ååh så gott, favoriten när det kommer till restaurangmat!

Sen blev det inte mycket mer av den dagen. Hemmamys hela eftermiddagen och en mama som låg med värk. Tacken efter fredagsstädandet och för att man ville ha en trevlig familjedag antar jag. ;) Har haft väldigt lite ont de senaste veckorna och hade nästintill glömt vad dendär smärtan var. Nu tycks den ha hittat tillbaka iaf så får se om det blir lugna åtta sista veckor för min del, för dendär värken är ogenomlidligt hemsk och inget man önskar nån, så får försöka speeda ner lite o se om det hjälper. Mest tär det på humöret då jag gärna annars håller igång och busar på med barnen, så att tvinga sig att ligga i soffan mera kommer bli tuffast.

Men vi får ta det som det kommer, 52 dagar kvar av 280 känns ändå rätt överkomligt. Viktigast nu är att försöka hålla sig positiv och fokuserad på målbilden! Och så har jag ju mina små hjälpredor här hemma om det blir riktigt usligt. ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥