söndag 26 april 2015

Lördagen

Denhär tröttheten. Ibland känns det bara som man vill stanna i soffan med fötterna upp, nerbäddad under en skön filt. Och stunden efter är jag helt pigg igen och vill få uträttat en massa. Detdär massa vet jag dock inte riktigt vad är. Vi har väl inte så mycket på gång men ändå känns det så. Men det är väl för att jag själv inte orkar så mycket som huvudet kör igenom alla onödiga påhitt om måsten. Men känner ändå att jag vill ha gården något i tip-top innan babyn kikar ut, så vi kan njuta här ute under hela sommarn. Så det blir nog vårens prio-ett, att hålla snyggt runtom sig! ;)

Vi hälsade på hos mina föräldrar mitt i dagen igår, och när vi for hem stannade Leo där till kvällen. Vi passade på att hämta lite bräden och så lade jag mannen i jobb väl hemma igen, hehe. En liten hage att ställa i skogsdungen vart man får slänga vissnade blommor och sånt man krattar av gårdsplanen, typ en liten kompost. Och fin blev den, precis som jag tänkte mig.

Jag och Miranda passade på att gunga o busa lite utomhus sålänge och så målade jag ett par keramikkrukor. Mer än så blev det inte av den dagen, vi hämtade hem gossen och så blev det lite kvällsmys innan läggdags! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥