måndag 13 april 2015

Ny vecka

Inte gravidvecka, utan en helt vanlig sådan. Denna vecka har vi lite skillt inplanerat. Vi skall på husvisning(!) och så har jag faktiskt ett litet samarbetsmöte inplanerat. På Torsdag är det också rdgkontroll. Sen skall lite saker inför babyns ankomst börja checks av, så blir att skriva lista, sätta in nån nätbeställning och ev. strosa runt bland bebishyllorna i butikerna. Gravidveckorna har flygit iväg så de känns som om vi har en hel del kvar ännu att fixa, skaffa hem och ordna med innan liten tittar ut, men det är ju bara roliga saker! :)

Vad har ni för veckoplaner? Nått roligt att se fram emot?


8 kommentarer:

  1. Va roligt med husvisning :) finns huset i larsmo?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa visst, men har lite seperationsångest från vår nuvarande lägenhet o ställe vi bor på, så vi får se hur det går. :D Nej huset ligger i Jakobstad.

      Radera
  2. Kan du göra ett inlägg om vad man allt behöver inför bebisens ankomst? Ska själv få baby till sommarn.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jamen visst kan jag det. Väldigt olika säkert vad man prioriterar o tycker man behöver men skall fixa ihop ett inlägg om vad vi kommer skaffa. Blir skillda inlägg "för babyn", "för mig" och sen ett "i min bb-väska"! :)

      Radera
  3. Har ni tyckt om dedär babylarmet? Vi borde köpa ett men har int bestämt oss för vilket. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa vi har tyckt om det! Kan skriva ner lite åsikter om det i ett skillt inlägg. :)

      Radera
  4. Jag är nyfiken på köket som du fixade åt barnen... kan du sätta upp bilder?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut, bilder ligger färdigt på datorn sen flera veckor, har inte bara tagit mig tid att pyssla ihop ett inlägg. Håll utkik efter ett inlägg nu i veckan! :)

      Radera

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥