lördag 25 april 2015

Shopping

Ååh, igår var äntligen den efterlängtade shoppingdagen här. Strosade runt i Karlebys klädbutiker i flera timmar med en god vän. Plockade på oss en massa fint. Åt en bit mat och shoppade sen lite till tills fötterna våra gjorde ont! En efterlängtad och välbehövd dag! Och att få spendera dagen med en barndomsvän som också är gravid och väntar sitt tredje barn, var helt perfekt. Bara vi på tumis. Sånt borde man verkligen gö oftare. :)

Hittade en massa fint såklart, både sånt som fick följa med hem o stanna kvar i butiken. Åt mig själv och till barnen, och nått hemligt till mannen. ;)

Ännu borde jag få en till shoppingdag inplanerad innan liten tittar ut. Är fortfarande nämnligen utan amningstoppar och bh'n. Ett par mjukisbyxor och nått litet till grynet.


Åt mig själv köpte jag två fina koftor, en högmidjad kjol, ett par ballerinas, lite nagelgodis och en ny neccesär. Leo fick nya skor och ett par fin-jeans. Miranda fick ett par byxor, tre par trosor (damen håller på bli stor!), en klänning, två långärmade och en t-skjorta. Babyn fick två nappar, söta strumpor och ett set med brallor, body o mössa. Kommer upp inlägg!

3 kommentarer:

  1. Hej. Kan du skriva ett inlägg om din mors hudvårdsprodukter? Vad du tycker om dem, om ni själva använder dessa produkter, mm. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jamen visst kan jag det! Förra året tävlade vi ut ett am produktpaket här på bloggen, om intresse finns kan jag se om vi kunde fixa en till tävling här med te.x. ett produktpaket som innehåller mina favoriter ur deras sortiment?! :)

      Radera
  2. Ja klart vi vill ha en utlottning. :)

    SvaraRadera

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥