onsdag 29 april 2015

Sockersöta mössor

Igår fick jag hämta hem dessa fina skapelser. En till liten i magen och en till blivande storasyster. 



Hade också beställt ett babynest men det skulle fixas till lite ännu så det fick vi inte med oss hem ännu. Men en tjuvtitt fick jag och oj så jag längtar tills liten ligger där. Ett neste i neutral färg blev det, jag känner mig ännu osäker om det verkligen är en tjej som ligger där inne o gror, hehe. Så det blir att köpa en gammaldagsrosa filt att ha i boet sen när det visar sig om det verkligen är en flicka vi skall få. Känns säkrare det än att ha ett knallrosa bo och så är det en gosse som tittar ut. ;) (Ja jag är lite gammaldags med färger till barnen, men varför klä en liten prinsessa i "pojkiga pojkfärgade kläder", eller tvärtom?) Är så nöjda med mössorna, nu väntar vi bara på en liten bebis! 


2 kommentarer:

  1. Fina mössor. Var har du köpt dom ifrån.? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Beställde av hon som också syr vårt babyneste, Tanja Vikström. :)

      Radera

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥