onsdag 1 april 2015

Time for...

Det har blivit dags för en giveaway här på bloggen nu igen! Denna gång är det helt fantastiska produkter som skall ut till nya ägare. Jag lottar nämnligen ut två stycken maxomorra skaljackor som jag bloggade om här. 

I samarbete med Maxomorra lottar vi nu ut två stycken skaljackor, en i hjärtaprint samt en i traktorprint. Jackorna finns i storlek 74/80 upp till 134/140.

För att delta följer du dessa tre enkla steg!

1. Läs igenom Varför Maxomorra? Och var du kan följa Maxomorra i sociala medier.

2. Kommentera inlägget med a) Varför du borde vinna, eller b) Bästa utomhusaktiviteten 
    för barn.

3. Lämna även namn-/kontaktuppgifter, vilken färg du önskar dig och vilken storlek.

LYCKA TILL!

TÄVLINGEN AVSLUTAS PÅ SÖNDAG 00.00



Varför Maxomorra?
Maxomorra vill att så många människor som möjligt ska få tillgång till ekologiska barnkläder med kvalitet, funktion och härlig design. Maxomorra arbetar ständigt med att ta fram fler och fler ekologiska barnkläder.  Ekologisk bomull av högsta kvalité för att uppnå minimal noppring och krympning. Bomullen är certifierad enligt Control Union och GOTS med ett eget certifikat för sina plagg. Det betyder att man står under GOTS kontroll från satt frö till färdig produkt. Alla Maxomorra barnkläder är tillverkade i Indien och arbetsförhållanden hos leverantörerna följer och kontrolleras utefter det europeiska regelverket The Business Social Compliance Initiative. Naturligtvis är alla färger för tryck och färgning giftfri. Från och med hösten 2014 är även deras velour tillverkad med 100% GOTS certifierad ekologisk bomull.

Var kan jag följa Maxomorra?
Maxomorra kan du enkelt följa på te.x. Maxomorra Barnkläder på Facebook. Där uppdaterar de flitigt med nyheter, härliga barnoutfits, giveaways och en massa andra saker! Är ni nyfikna på att se lite behind scenes från fabriken i Indien, härliga nyheter som kommer ut i butiker osv. så rekommenderar jag er att följa dem på maxomorra_official på instagram.

88 kommentarer:

  1. kajsa myrevik1 april 2015 09:13

    Jag tycker vi borde vinna för min lilla tjej har bara fått begagnade utekläder, aldrig nya :) en med hjärtan på i storlek 92/98

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag vill vinna en med traktortryck i storlek 98/104 till min lillkille. Med två storebröder så får han ärva i princip allt så det skulle vara kul att han fick en ny jacka nångång.

    Roligaste utomhusaktiviteten i vår familj för tillfället är fotboll. Alla kan vara med och det är svettigt och roligt!

    SvaraRadera
  3. Vi borde absolut vinna den röda med hjärtan eftersom det känns som att jag inte har råd med alla nya utekläder som borde införskaffas till våren. :) en i storlek 98.

    SvaraRadera
  4. Jag tycker att vi borde vinna för vi har aldrig haft maxomorra kläder och skulle gärna vinna en med traktor på i storlek 98/104 :) sandragrankulla@hotmail.se

    SvaraRadera
  5. Vilka fina jackor! Jag vill gärna vinna traktorjackan till vår 2 åring som älskar bilar och traktorer och alltid bara får ärva storebrors utekläder. Storlek 98/104. nanni.holmborg@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Jag tycker att jag borde vinna då det känns som pengarna inte räcker till nya kläder åt alla barnen, som mammaledig. Har aldrig testat maxomorra, det sku vi vilja. en me traktor på i storlek 98/104 eller 110 :) ingrid.bjornskog@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Skulle vara roligt att testa på ett maxmorra plagg,så vi skulle gärna vinna en skaljacka till vår lilla tjej,den röda med hjärtan på såklart. Storlek 74/80
    eftersom tjejen ännu inte går så är vår roligaste utomhus aktivitet att gå ut med vagnen. På sensommarn kanske det roligaste är att krypa omkring på gräsmattan :)
    mronnbacka@gmail.com

    SvaraRadera
  8. Skulle va roligt att vinna en jacka med traktorer på för vår 2- åring älskar alla maskiner som finns :) Har heller aldrig testat maxomorrans kläder! Roligast utomhuslek för tillfället är att cykla :) En i storlek 98/104. pamelabjornvik@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Hej! Vilka fina jackor. Har aldrig testat maxomorra kläder så skulle vara roligt att vinna den rosa jackan med hjärtan på åt min 3 åring. Storlek 98/104. Att fara ut i skogen med en picnic väska är nog aldrig fel. Där finns så mycket att utforska och träd och stenar att klättra i/på. :) Så det är bara fantasin som lägger gränser på vad man kan leka där.. :)
    magnus.lofs@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Har faktist int köpt nå vårjacka åt äldsta dottern än. Sku va riktit passlit att vinn en rosa me hjärtan på åt henne. Stl 110.
    Susanna.tupeli@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Hej! Skulle gärna vinna den rosa jackan med hjärtan på i storlek 98/104 till min dotter eftersom hon inte äger någon skaljacka och skulle nog behöva en. Hon trivs bäst utomhus o sku gärna stanna där hela dagarna om hon själv sku få välja wå en ny jacka sku ju va helt toppen :) hoppas på tur! Joseeklund91@gmail.com

    SvaraRadera
  12. Hej! Har int hittat nå skaljacka åt min lilla gosse än, (hittat bara från strl. 86) så en 74/80 med traktorer på skulle passa perfect. skulle oxå gärna testa på maxmorra :)
    daniela.sundkvist86@gmail.com

    SvaraRadera
  13. Hej! Jag tycker vi borde vinna en med hjärtan på i storlek 98\104 till mittersta dottern för hon behöver en ny vårjacka till våren, sku vara roligt att pröva på maxomorras utekläder! 😃 tilla_90@msn.com

    SvaraRadera
  14. Min son är tokig i traktorer så han skulle älska den jackan. Strl.104 skulle passa oss. En utomhusaktivitet som min son gillar är skogspromenad med picknick. :) emmasofia.hjulfors@gmail.com

    SvaraRadera
  15. jag vill såå gärna vinna en röd 98/104 . har varit nöjd med maxomorra kläderna så hoppas jag vinner 😉

    SvaraRadera
  16. Jag skulle gärna vinna en jacka åt sonen eller dottern. Skulle passa fint att ha en jacka som går att använda vår-sommar-höst :) traktornjackan i storlek 98 eller hjärtanjackan i storlek 86 ;) martina.snellman@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Hej. Vi vill vinna en med traktorer på i stl. 98/104 eller 110. Och jag hoppas att dom håller lekar i skogen, eftersom stenar m.m är de bästa lekställen nu. jonna_haggblom@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Vår äldsta tjej har inte nån vårjacka än så det skulle ju passa fint med en maxomorra som vi inte har prövat! En rosa med hjärtan på i storlek 98-104skulle passa fint. Att bara utforska naturen är intressant hos oss! emmaahlo@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Min kille har ingen vårjacka ännu så tycker det skulle passa bra att vinna en. Jätte fina är de och den med traktor skulle jag förstås vilja ha, strl 86/92 :)
    Sandrahaggman@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. En med traktorer på skulle passa perfekt åt vår äldsta traktor tokiga kille. Strl 116 här cyklas det mest när vi är utomhus!
    Susanna.haggman@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Så fina jackor! Vem vill inte vinna dom! ;) Här sku de sitta fint me en traktor i stl. 110 eller flickmodellen i stl 92. Utomhus leks alltmöjligt.. mest klott me leran fö tillfället.
    linda.granholm@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Jag skulle gärna vinna den med traktorer på i storlek 104/110, för höstens jacka börjar redan vara liten, och jag är nyfiken på Maxomorras kläder. Och så älskar äldsta pojken traktorer! ;)

    SvaraRadera
  23. Jag skulle så vilja vinna den med hjärtan på i storlek 92/98 till min flicka, den jackan är ju bara för söt :). Har inte prövat maxomorra kläder ännu, så skulle vara kul att testa. jogra88@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Jag vill gärna vinna den röda jackan med hjärtan på åt dottern i storlek 92/98. Vi har ännu inte köpt någon vårjacka och vi har inte provat maxomorras kläder. Att leka i sandlådan och hoppa i vattenpölar är roligast :)
    p.sundqvist@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Den bästa uteaktiviteten är nog när vi verkligen leker eller rör på oss tillsammans och inte har några andra "måsten" som ska göras samtidigt. Hoppas att vi vinner jackan med hjärtan på i storlek 104 eller 110 beroende på hur de är i storlek. ida_asvik@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Lillgrabben på 1 år älskar traktorer. Var vi än går och kör ser han dem överallt. Han kan inte uttrycka sej så bra ännu. Trots det kan vi nog ana oss till när han ser en traktor. Glädjen i jollret går ej att ta miste på! Traktorjackan vill vi alltså vinna i storlek 86/92.
    ingela.granholm@gmail.com

    SvaraRadera
  27. Säger som en tidigare skrev, att barnet aldrig fått en NY uteplagg,bara bra begagnade..:) men skulle va roligt med något helt nytt. Sandlådan å rutchbanan gäller nu hos oss nu som bästa uteaktivitet. hoppas på turen på vår sida denna gång ;) en traktorjacka i stl 92/98 (beroende på storlek) skulle passa hos oss. / maicken_@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. Oj vad fina :-) En traktorjacka åt lillkillen skulle vara super i storleken 86/92 då vi busar utomhus. cparo96@gmail.com

    SvaraRadera
  29. Sku gärna vinna traktorjackan åt sonen i stl 92, sku passa fint nu till våren! Dessutom älskar han traktorer:)
    camilla.verkasalo@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. Här älskar vi traktorer och maxomorras kläder e ju underbara!
    En traktorjacka i 98/104 skulle sitta fin fint.
    Bästa uteaktiviteten e cykeln och förstås sandlådan.

    SvaraRadera
  31. Mina döttrar har redan vårkläder, så jag skulle gärna vinna en traktorjacka åt mitt fadderbarn i storlek 98/104. Han älskar traktorer så det skulle vara roligt att få ge honom en sådan.
    Josefine-Hjulfors@Hotmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Roligaste utomhus nu tycker "vi" är att klotta med vatten

      Radera
  32. Hej! Jag hoppas på att få vinna traktojackan i storlek 74/80 åt Leon. Jag har ännu inte fått köpt någon vår jacka åt honom så det skulle vara roligt att få testa maxomorras kläder. Hittills har pulka och vagnen varit vår favorit syssla utomhus, men i sommar när ha fyller 1år och kanske börjar springa runt själv så hittar han annat som är skojj :)

    SvaraRadera
  33. Skulle gärna vinna jackan med traktorer åt sonen. Maxomorras skaljackor verkar vara helt fantastiska, gillar det löstagbara fleecefodret samt resten av jackans egenskaper. Sen är mönstret så inbjudande och lekfullt. Storlek 104 skulle vara perfekt, då beror det på hur de är i storlek (98/104 eventuellt då).

    Bästa utomhusaktiviteten nu är nog att utforska skog och naturen. Så roligt för den lilla att upptäcka världen just nu :) sen är också sandlådan favorit!

    malin.manninen@jakobstad.fi

    SvaraRadera
  34. Jag skulle gärna vinna jackan med hjärtan på åt min tjej som älskar att vara ute och cykla i alla väder och därför behöver utekläder av bra kvalitet..som jag vet att maxomorra kläderna är :) En med hjärtan och storlek 110/116.. :) dianafagerholm@gmail.com

    SvaraRadera
  35. Oj va fina, sku vara roligt å intressant att vinna, så man får testa maxomorras kläder, har aldrig haft nåt av dom tidigare. När vi är ute klottar vi mest i vatten, bakar med lera gräver i sandlådan, upp å ner på rutchbanan eller kokar å städar lekstugan... här skulle det sitta fint med en traktor i storlek 104 eller en hjärtig i 116 :) camilla.a@multi.fi

    SvaraRadera
  36. Jag tycker vi borde vinna för vi har aldrig haft maxomorras kläder och det sku vara kul att testa dom.bästa utomhus aktiviten är nog att cyckla här hos oss. En traktorjacka i storlek 116 sku vara bra..
    camilla.sundstrom88@hotmail.com

    SvaraRadera
  37. Tycker den med röda hjärtan skulle passa på en av mina 3 flickor och älskar märkeskläder. lina.b90@hotmail.com

    SvaraRadera
  38. Hemma hos oss är favorit aktiviteten att "fiska" i skogen, alltså att fiska upp löv från vattenpölar. Jag brukar ha dålig tur i tävlingar, men det skulle vara roligt att vinna en jacka med hjärtan i storlek 86 åt vår dotter, maxomorras kläder är bekanta sedan tidigare, men utekläder från maxomorra har vi aldrig provat. annika.nigmann@gmail.com

    SvaraRadera
  39. Skulle gärna vinna en med hjärtan i storlek 74/80 åt min tjej. Har ännu inte köpt vårkläder åt henne så detta skulle vara perfekt åt oss! Skulle oxå vara roligt att testa på maxomorra för de ser så fina ut. Bästa utomhusaktiviteten är väl vagnspromenaderna för något mycke mer kan man ännu inte göra med min "lilla" tjej. 😊 erikaidab@gmail.com

    SvaraRadera
  40. Jag skulle gärna vinna en med hjärtan på till min tjej stl 122. hennes nuvarande jacka börjar bli för liten och det sku va roligt att få prova på maxomorras kläder. Vid oss gillar vi att cykla och bara vara ute i skogen.
    linda.holmborg@hotmail.com

    SvaraRadera
  41. Jag skulle gärna vinna en med hjärtan på i st 122 el. 128 (beroende på hur de är i storleken), åt stora tösen som börjar förskolan till hösten. Där behövs säkert rejäla slitstarka kläder, som tål slitage. Att cykla i alla vattenpölar är för tillfället intressant. /Johanna. (matias.akerlund@multi.fi)

    SvaraRadera
  42. Jag skulle vilja vinna den hjärtmönstrade jackan till mitt fadderbarn för att hon snart fyller 1 år och jag skulle vilja ge något fint åt henne men som studerande har man inte möjlighet att lägga ut så mycket pengar, så det skulle vara perfekt att vinna denna tävling!
    Ida.Wiklund@yrkesakademin.fi

    SvaraRadera
  43. Vilka fina jackor!De verkar vara av bra kvalitet och är säkert varma och sköna, perfekt i vårt omväxlande väder här på vårkanten. Bästa uteaktiviteten utomhus för barnen just nu är att undersöka allt som småningom börjar växa och söka "skatter" som gömt sig under snön. Och förstås att klottra ialla vattenpölar här och där. Ifall vi har turen att vinna vill vi gärna ha en traktorjacka i stl 110/116. (ina.byggmastar@hotmail.com )

    SvaraRadera
  44. Hej!
    Skulle vilja vinna den med traktorer på i stl 98-104.
    Den vill jag ge till min systerson. Hans mamma är ensamstående och behöver all hjälp hon kan få med bra kläder och saker till honom. Det vill jag gärna hjälpa till med eftersom jag inte kan få egna barn. Då får jag göra det jag kan som moster istället :)

    Bästa utomhusaktiviteten är att vara i skogen.
    Där kan man gå, springa, klättra på stenar och annat som tex plocka mossa och kottar och sen leka bondgård med. Skogen är världens bästa lekplats :)
    Ha en härlig påsk!
    Mvh
    Malin Svensk Björck
    gizmobus@hotmail.com

    SvaraRadera
  45. Jag vill gärna vinna en jacka med hjärtan på i storlek 122. Våra barn gillar mest att cykla och leka med vatten. /ericagranholm90@hotmail.com

    SvaraRadera
  46. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  47. Jag har inte heller erfarenhet av Maxomorras kläder, men en traktorjacka i stl. 92/98 åt lillebror skulle passa bra. Vi är ofta ute på skogs- och cykelturer hela familjen.

    SvaraRadera
  48. Skulle bli glad om jag vann jackan med traktorer på! Den skulle jag ge till vårt fadderbarn Alvar! Han gillar traktorer å bilar...Alvar gillar att vara utomhus, gärna bak på cykeln. Men oxå att klotta med blötsnö och vatten :) H. Mikaela S (misnel@jakobstad.fi)

    SvaraRadera
  49. Skulle bli glad om vi skulle få traktorjackan. Bästa utomhusaktiviteten just nu är nog piknik i skogen/cykling. En traktorjacka i storlek 98/104 skulle behövas här i vår. juliana.fagerholm@hotmail.com

    SvaraRadera
  50. Jag sku gärna vinna en jacka med hjärtan på åt dottern i storlek 110. Hon gillar mest att cykla, också lekparken förstås. camilla_granholm@hotmail.com

    SvaraRadera
  51. Hej! Vår dotter skulle vara i behov av en vårjacka, så vi håller tummarna att just vi vinner en! :)
    Strl 80 å en röd med ♡♡ skulle sitta bra.
    Just nu är det lära-gå-vagnen som är favoriten när vi är ute å leker i det härliga vädret!
    Fin blogg annars!
    annemo.snellman@gmail.com

    SvaraRadera
  52. Skulle vara roligt att testa deras jackor. En till sonen som älskar traktorer. Han älskar också jackor så det skulle säkert pigga upp honom nu i dessa influensatider som slår honom så hårt! En i storlek 98!
    encjansson@hotmail.com

    SvaraRadera
  53. Har inte heller testat deras kläder, hoppas därför att vi har tur och får pröva nu:) Utomhus tycker gossen om att gå i skogen och plocka kottar och att cykla:) Vi väljer den med traktorer på och i storlek 98!
    (Vinner vi den rosa så vill vi ge den till vårt fadderbarn och i storlek 98:))

    catarina.granholm@hotmail.com

    SvaraRadera
  54. Hej! Skulle vara roligt att vinna en traktorjacka åt sonen i storlek 98/104 är på jakt efter en vårjacka å sonen älskar traktorer å allt som har motor ;) Här hos oss är vi mycket ute i skogen eller så e vi ute och cyklar men de e också skönt att bara vara ute på gården å gör de som faller in :) Fin blogg har du �� Trevlig påsk helg! linda. sodo@multi.fi

    SvaraRadera
  55. Vilken super tävling! Har tittat på Maxomorras skaljackor, men pengarna räcker inte till helt enkelt! Vi behöver både gummistövlar, jackor, joggingskor och sandaler åt båda barnen, och vårdbidraget räcker inte långt! Att vinna en skaljacka skulle vara som en lottovinst just nu! En traktor-jacka i storlek 110 skulle nog glädja både son, mor och far i detta hus! Hälsn. Heidi hei_sal@hotmail.com

    SvaraRadera
  56. Anna Lillrank1 april 2015 22:22

    Vår son fick en ny skaljacka i augusti men han har vuxit som en raket och är i behov av en ny igen nu till våren! Han skulle nog vara supernöjd med en traktorjacka och jag skulle gärna testa ett nytt märke. ☺ Han skulle isåfall behöva en i storlek 116 eller 120. En super aktivitet som är rolig för hela familjen är att fara ut i skogen med springcykel o kanske "picnica" på nått ställe var det finns bra klätterträd!

    SvaraRadera
  57. Har aldrig testat maxomorras kläder och skulle vara intressant att få göra det! Jag vill vinna en traktorjacka i storlel 98/104 åt sonen som tycker om allt som går på hjul, alternativt en jacka med röda hjärtan åt tjejen i 110/116. Bästa uteaktivitet hos oss är nog att leka i sandlådan, cykla och picknick i vårsolen på det.
    monika.ostmans@gmail.com

    SvaraRadera
  58. Wow, vilken fin tävling. Jag vill gärna vinna en röd jacka med hjärtan åt mitt barnbarn storlek 80. Bästa utomhusaktivitet nu just för mina dagbarn (1-2 år) är nog att laga "geggamoja", leka i sandlådan och måla med vatten. Ha en skön påskhelg! monica.thylin@live.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag menar ju jackan med röda hjärtan :) Monica

      Radera
  59. Jag skulle vilja vinna den rosa med hjärtan på i storlek 74/80 till mitt kära fadderbarn som jag också är moster till. En riktigt solstråle som skulle stråla fint i denna jacka! Hon är värd allt i världen och behöver verkligen få testa en maxmorrajacka. hon har också fått redan i tidig åldern stå ut med extra kontroller pga hål i hjärtat. Denna hjärtmönstrade jacka skulle passa henne utmärkt!
    Madeleine.sjobacka@hotmail.se

    SvaraRadera
  60. Tycker den med hjärtan på skulle passa vår flicka! Har inte prövat Maxomorras utekläder, så därför skulle de vara roligt att vinna!
    jenni.grankulla@hotmail.com

    SvaraRadera
  61. En blå jacka med traktorer skulle passa bra åt vår sexåriga pojke dom har storlek 116 häls. Carola Vähäkangas

    SvaraRadera
  62. En blå jacka med traktorer skulle passa bra åt vår sexåriga poje som har storlek 116 carolavahakangas@luukku.com

    SvaraRadera
  63. Den med traktorer på i storlek 116 skulle passa fint på vår 5 åriga kille eller jackan med hjärtorna i stl 116 till 4 åriga tjejen som båda älskar utelekar och skulle helst vara ute hela dagarna och då skulle det vara härligt att ha jackor som har bra kvalité och är snygga! Barnen gillar att leka vattenlekar, leka i skogen och i sandlådan bl.a. /sofiaholmborg@hotmail.com

    SvaraRadera
  64. Christina Frisberg
    Klart jag vill vara med i utlottningen av finfina jackor, Min Matias som fyller 3 år nu i April skulle bli så mallig och stolt om han fick en fin jacka med massor av traktorer på :) storlek 110 borde bli lagom :)
    Bästa utomhusleken är att gå i skogen och samla på kottar/mossa/stenar/grenar som vi gör fina saker med när vi kommer hem, mossan blir till gräs och kottarna blir till kossor och grenarna blir staket osv, man kan hålla på i all oändlighet, och att samla fina löv och måla dem och göra avtryck är också poppis, och att slänga i pinnar i ån som Nalle Puh och kolla när de flyter förbi under den lilla spången det kan man roa sig med länge. :) Glad Påsk!! :)

    SvaraRadera
  65. Jag skulle vilja vinna en rosa jacka i stl. 98/104 åt min dotter eftersom hennes skaljacka från ifjol är för liten. Om vi skulle vinna en traktor-jacka gör det inget för den skulle lillebror få. Isf. i strl. 86/92. Hos oss gillar vi mest att leka med grannbarnen i sandlådan när vi är ute. Att cykla med springcykeln är också en stor favorit :) // josefingrankulla@hotmail.com

    SvaraRadera
  66. Sku gärna vilja vinna traktor jackan str.92-98, till min 2 åriga son, jag har ännu inte köpt någon ny jacka åt honom till denna säsong. Bästa uteaktiviteten enligt honom är att cykla. Eller så kan vi ta en rosa jacka i str.122. :-) pamela.byggmastar@hotmail.com

    SvaraRadera
  67. Jag skulle gärna vinna en jacka åt vår son eller dotter. Skulle vara bra att ha en jacka som går att använda vår,sommar,höst :) traktornjackan i storlek 86 och hjärta jackan i nr 104.
    mimmi.kung@hotmail.com

    SvaraRadera
  68. Fin tävling! Vi vill gärna vinna den med traktorer på i storlek 122/128 till äldsta gossen som i raketfart växer ur sina kläder. Eller den i rosa till vår fadderdotter som fyller 1 år om några dagar! Uteaktiviter som barnen gillar bäst nu är att leka i en liten koja, och att cykla!

    SvaraRadera
  69. ..och min mejladress är t_snellman@hotmail.com

    SvaraRadera
  70. Skulle gärna vinna en med hjärtan åt vår yngsta dotter som bara fått ärva hittills ... har aldrig testat ekologiskt eller nåt "bättte kvalitet" märke.. den med hjärtan i stl 98. aktiviteter som mina barn gillar just nu är studamattan eller att vara i skogen o bygga/hitta kojor i några granar/träd, gå på stigar o klättra på stenar. :) mejl: xtina.piet@gmail.com

    SvaraRadera
  71. Hej, skulle gärna delta i utlottningen av den blåa jackan med traktortryck, st. 110/116. Bästa uteaktiviteten tillsammans med mina barn just nu är när det regnar (hos oss finns det inget dåligt väder), och vi kan "koka mat" med lera och geggamoja. Allt som behövs är gamla kokkärl och lite plastburkar. Det är så roligt att se hur kreativa barnen kan vara med det som finns ute i naturen.
    milla.karlsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  72. Hej. Jag skulle vilja vinna den rosa med hjärtan på i storlek 86/92. Min flicka tycker så mycket om att vara ute och rör på sig mycket och behöver därför en jacka som är mjuk och skön, vilket jag har förstått att maxomorras barnkläder är. Den bästa uteaktiviteten för min 1,9 åring är att få klättra på stenar, rutschkanor och klätterställningar. sanna.bjorkskog@gmail.com

    SvaraRadera
  73. Jag är gärna med och tävlar om den blåa skaljackan med traktorer på. Den skulle jag ge till vår fadderpojke Alvar. Han gillar traktorer och bilar. Den skulle passa fint när han far ut på cykeltur, det älskar han! :) (storlek 98) H Mikaela misnel@jakobstad.fi

    SvaraRadera
  74. Oj vilken fin vinst! Max o Morras kläder verkar helt fantastiska så jag är gärna med och tävlar. Önskar vinna jackan med traktor mönster i storlek 98 till vår gosse. Bästa utomhusaktiviteten för tillfället är nog att leka i parken med allt vad det innebär(rutscha, gunga, klättra, baka "snökakor" eller picknicka). Förra vår/höst skaljackan har gossen växt ur så vore hur bra som helst att vinna en ny att inviga denna vår med! :) h. Frida, Frida_lof@live.se

    SvaraRadera
  75. Oj jag tävlar gärna om en blå skaljacka, våran Axel har ett STORT intresse av traktorer och är ute med sin pappa varje kväll, han trivs med sin pappa i skogen,( st 98) malenavesternas@outlook.com

    SvaraRadera
  76. Skulle vara roligt att vinna en röd jacka i stl 92 åt vår lilla tjej. Hon har bara bröder så hon har inga kläder som hon kan ärva. Bästa utomhus aktiviteten är väl nog när hela familjen kan vara med som t.ex. Cykla eller promenader. snellmananna@gmail.com

    SvaraRadera
  77. Hej!
    Håller tummarna för att vi vinner jackan med traktorer på i storlek 122/128. Killen börjar förskolan till hösten och jag har ännu inte hunnit köpa nån ny jacka till honom, så denna skulle vara perfekt :) Roligaste utomhusaktiviteten hos oss just nu är att cykla :)
    annamaria.snellman@gmail.com

    SvaraRadera
  78. Jag skulle gärna vinna en traktorjacka i storlek 98/104 åt våran kille som älskar att vara ute i alla väder och därför behöver slitstarka kläder. Han tycker om att klotta i vatten så det blir en del klädbyten varje dag! :) Max o. Morra ytterplagg har jag aldrig testat så det vore toppen!

    SvaraRadera
  79. Det skulle va kul å vinna en blå jacka stl:116 med traktorer till yngsta gossen för att han jämt får ärva av storebror, och så gillar han traktorer. Bästa utomhus aktiviteten är väl att fara till skogen och grilla med barnen. Plocka bär på sensommaren, åka pulka på vintern.
    miiia-89@hotmail.com

    SvaraRadera
  80. Vår egen baby är inte född än, därför vill jag gärna vinna den rosa jackan med röda hjärtan i strl. 110 åt vår fadderflicka som fyller år i maj! /MW (elagra@yahoo.com)

    SvaraRadera
  81. Gossen har vuxit ur sin jacka, så åt honom skulle jag gärna vinna en ny. Den blåa med traktorer skulle passa fint! (strl. 110) Bästa utomhus aktiviteten just nu är nog att man kan börja gräva i sandlådan nu när snön äntligen har försvunnit därifrån! :) h. sara_varnstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  82. jag vill vinna den röda jackan nr 110/116 åt min tjej som ännu inte har fått nån vår jacka.bästa utomhus aktiviteten är att klotta med lera och att cykla.sandra.ahlvik@hotmail.com

    SvaraRadera
  83. Jag vill gärna vinna den röda jackan i st. 86/92 till vår dotter. Bästa utomhusaktiviteten just nu i vår familj är definitivt att vara med hästarna. Hon vill gärna vara med och borsta dem och förstås rida på dem �� Hon blir alltid lika arg och förbannad när det är dags att gå in tillbaka�� j.s.a.e@hotmail.com

    SvaraRadera
  84. Jag skulle gärna vinna den blåa jackan åt vår kille str.86. Har inte testat maxmorras kläder så det skulle vara roligt ifall vi skulle vinna. sara.enkvist@gmail.com

    SvaraRadera
  85. Här skulle det nog sitta fint med en traktorjacka åt killen. Vilken kille skulle inte gilla den? Det kan behövas flera uppsättningar kläder när man älskar att känna på alla vatten och lerpölar som finns. Att sen få fräsa runt med cykeln i en sån fin jacka skulle inte heller va fel :) Så här önskar vi vinna en i stl 98/104 :) anna.eb@hotmail.com

    SvaraRadera

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥