måndag 20 april 2015

Trött o seg.

Ååh hörni, det har blivit lite seg update här på bloggen. Känner mig tröttare o mer sliten än vanligt. Har iaf pippi på att hålla rent här hemma, bakat en del de senaste dagarna, varit ute, träffat kompisar och så. Så kanske det som sätter spår? Mannen tog iaf med sig barnen ut en sväng nu, o jag som alltid brukar släpa mig med av nyfikenhet och sällskapsjuka stannade till och med inne, inte likt mig inte! Men riktigt skönt att få ha en timme eller två för sig själv. Beställde också lite lösgodis hem med dem så får se om önskningen går i uppfyllelse, det bästa som finns är ju några favoriter ur godishyllan och det tänker jag unna mig ikväll! ;)

För övrigt har vi inga jobbiga måsten denna vecka, så tröttheten den kom lagom, inga tvångsgöror, utan bara sånt som lustar för stunden. Ibland är det rätt lugnt och skönt att va hemmamamma ändå. ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥