onsdag 8 april 2015

Vinnarna av maxomorra tävlingen

Roligt att så många ville delta i tävlingen! Tack till er!  Gärna hade jag ju delat ut en jacka till er alla som deltog. Men två superfina jackor lottades ut, vilket betyder att vi också har två vinnare!

Och de lyckliga vinnarna denna gång blev..


Madeleine
Jag skulle vilja vinna den rosa med hjärtan på i storlek 74/80 till mitt kära fadderbarn som jag också är moster till. En riktigt solstråle som skulle stråla fint i denna jacka! Hon är värd allt i världen och behöver verkligen få testa en maxmorrajacka. hon har också fått redan i tidig åldern stå ut med extra kontroller pga hål i hjärtat. Denna hjärtmönstrade jacka skulle passa henne utmärkt! 

Emilia
Skulle vara roligt att testa deras jackor. En till sonen som älskar traktorer. Han älskar också jackor så det skulle säkert pigga upp honom nu i dessa influensatider som slår honom så hårt! En i storlek 98!

Stort Grattis till er! :)

Och till er andra: håll utkik och tummarna, för flera tävlingar lovas komma upp!



Och eftersom att det kommit förfrågningar om var man hittar att köpa jackorna så har jag också letat fram två webbutiker i Finland som säljer dem: www.lastentaikamaa.fi - www.riemuli.fi

Där hittar ni båda modellerna till salu och de kostar runt 69€, vilket är ett super pris för dessa fina, mångfunktionella jackor! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥