tisdag 5 maj 2015

Gokväll

Igår blev det ju lite shopping. Tråkigt nog hittade vi bara ett babyset i storlek 50 som fick följa med hem. Alla femtians små kläder var slut typ överallt, och råkade det finnas så var det nått konstigt plagg eller menat för en liten sjömansgosse. I sista butiken måste vi faktist fråga var alla femtians kläder finns, om de är slutsålda eller om de inte får in, o fick som svar att de har ett märke som de får in i storlek 50 av, resten av märken börjar från 62. Jahaps, i Finland föder man tydligen jumbobabyn. ;)

Kikade snabbt in i kappahl och lindex i stan idag och där såg jag faktiskt helt ok plagg i storlek femti, så nästa vecka blir det väl en tur ut igen. Idag hade jag bråttom på ett annat ärende så de fick bara snabbt bli en vårjacka till lilldamen. En riktigt söt sådan. 

Hittade också en klänning till mig själv igår, som jag o kulan skall klä in oss i till helgens bröllop. Känns lite frustrerande dethär med att piffa upp en gravid kvinna. Alltid nått som sticker ut där det inte ska. ;) En kamera hittade jag också. Så såfort jag får skaffat ett nytt minneskort så blir uppdateringen bättre igen! Tills dess kan ni följa mig på sweethomedreams på instagram för att se vad vi håller på med! Alltid nått på G. ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥