onsdag 20 maj 2015

Goodiebag

Ni minns väll mum&baby kvällen jag var på för en tid sen? Den som Cosmetique också ordnar för allmänheten nu. Med oss hem fick vi ju en fin goodiebag med utvalda ekologiska Odylique produkter.

I goodiebagen låg:
-En Lemon Butter Hand Smoothie - En underbar handkräm med doft av ljuvlig citrongräs, både omtyckt av mig och min mamma som är eco-freak. ;) Känns lätt på huden och sjunker snabbt in.

-En Lemongrass Hand & Bodywash - En hand och kroppstvål som tvättar rent men ändå bibehåller hudens fuktighet och inte torkar ut. Denna kommer framöver stå i duschen hemma hos oss och användas som kroppstvål, tidigare har vi kört utan då de flesta rengöringsprodukter innehåller SLS och förstör huden då de tvättar för rent. Denna doftar också väldigt gott.

-En liten burk Ultra Rich balm - Denna salva använder jag i övrigt till hela kroppen och speciellt torra och utsatta områden. Till läpparna som varit extra torra nu så använder jag denna dagligen. Här kan ni läsa mer om den.

-Ett Toning Fruit Butter test - En len kroppskräm som lämpar sig till alla hudtyper, återfuktar och ger näring.

Alla Odylique produkter är annars Soil Association stämplade vilket betyder att de minst måste innehålla 70% naturliga/ekoligiska råvaror!


Och nu har också ni läsare chansen att få en alldeles egen likadan goodiebag, och utlottningsreglerna är väldigt enkla! För att delta gillar ni bara Odylique Finland på Facebook och så är ni med och tävlar! Vinnaren kommer dras på Måndag. Så lycka till! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥