söndag 24 maj 2015

Helgen

En någorlunda lugn och skön helg har vi fått ha. I Tisdags blev jag förskyld och förskylningen har mer eller mindre suttit i sen dess. I Fredags blev också lilldamen sjuk, och nu är även gossen förskyld. Så i stort sett så har vi spenderat helgen hemma, förutom ett förlovningskalas i Fredags och lite shopping för min o mannens del i Lördags. Mannen har dock jobbat lite med sitt företag och jag och barnen har mest bara tagit det lugnt. Det är iaf skönt att förskylningen kom just nu och att den håller på ge med sig, så är vi troligen friska och krya igen tills babyn tittar ut. Magen har sjunkit en gnutta och mellan varven tänds ändå hopp om att hon kanske vill titta ut lite före beräknat. Men om man tänker att det bara är 17 dagar kvar till Bf så är det ingen stress, vi är ju alldeles strax vid mållinjen!

Förutom en lugn och skön helg blev jag även överraskad i Fredags av mannen när han kom från jobb. 20 röda rosor, choklad och lite annat smått. Behöver jag ens säga mer? Känner mig så tacksam och lycklig! 


2 kommentarer:

  1. Härlig överraskning! :) Hoppas ni kryar på er snabbt så du hinner samla krafter inför förlossningen! Och du, i all välmening, så skrivs det förkyld, utan s ;)
    Häls. Mikaela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men visst, speciellt roligt med blommor då man allra minst väntat sig några. <3 Jo tack, förKylningen börjar äntligen ge med sig, bara barnen kryar till sig riktigt nu också. Blir att boosta upp sig nu och ladda upp med ny energi tills nästa utmaning är här. ;) (Och såklart det skrivs utan S, vet inte hur jag alltid lyckas trolla dit ett S! Bra med pekpinne så kanske det ramlar bort i framtiden;)

      Radera

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥