måndag 11 maj 2015

Morsdag

Igår blev jag väckt av två små ivriga barn som snabbt klättrade upp i dubbelsängen. Mannen kom med frukost och så blev det lite presenter. Altså underbaraste lilla familjen jag har. Mannen hade gjort en riktig lyxfrukost och presenterna jag fick var så fina, med tid, kärlek och tanke bakom. 

Vi hade bestämt oss för att fira hemma hela dagen och inte åka runt hit och dit, utan ha en lugn o skön familjedag, och precis så blev det. Det blev en lång mysmorgon och sen njöt vi också ute i solen. Först till kvällen åkte vi hem till mina föräldrars och firade min mor med lite presenter, mat, glass och kaka.

Tacksam över den fina familjen jag har, och tänk, nästa år har vi en till som firar med oss.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥