torsdag 21 maj 2015

Ny vecka & gissa datum

En liten gravidmage i vecka 37. Men jag är nästan säker på att den ser mindre ut på bild än vad den är, åtminstone än vad den känns! ;) Idag har vi 20 dagar kvar till Bf! Denna graviditet flög minst sagt iväg. Nu kan ju babyn kom när som helst. Men jag börjar också känna mig redo, börjar va trött på att gå runt och ha ont i höfterna, vara trött konstant, slå i kroppen allstans och för att inte tala om att sätta på sig skorna! Om ändå lite sommarvärme kunde kom så slapp jag iaf det momentet. ;) Bara dra på sig en maxiklänning över magen och ballerinas om fötterna, det ni, det vore perfekt.

Jag och mannen har iaf gissat ett datum när vi tror babyn skall kom, och av en slump gissade vi båda på den 12 Juni, altså två dagar efter Bf. Ni får också jätte gärna gissa när ni tror att babyn anläder, så får vi se sen om nån prickat rätt! :D Beräknat förlossningsdatum är 10.06. Leo kom på beräknat och Miranda kom elva dagar efter bf.

5 kommentarer:

  1. Gissar på 8 Juni. :)

    SvaraRadera
  2. Hon kommer den 14:e ❤️ hälsn. faster

    SvaraRadera
  3. Hon får gärna komma 9:e eller 10:e,för då är jag ledig och kan hjälpa till med skötande. Hälsn.fammo

    SvaraRadera
  4. Genast ja såg rubriken tänkte ja samma sak som er, men gissar nu i alla fall 16 juni ;)

    SvaraRadera

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥