lördag 9 maj 2015

Skötväska

Minns ni att jag hade hittat den perfekta skötväskan? Dendär väskan som hade det lilla extra för oss som oftast är på väg. Dendär stilrena, svarta med läderdetaljer. Ja just den.

Just nu hänger den här och väntar på att liten skall titta ut. 



Igår tvättade jag tyget till babyskyddet och vagnsliggdelen som legat undangömda en tid. Lite småfix har vi ännu kvar innan vi riktigt kan börja vänta på riktigt, men skönt att få gå och småpyssla den sista tiden också, så blir inte väntan så evighetslång.

2 kommentarer:

  1. Fin! Verkar den bra? Tog du den dyrare modellen med läderdetaljerna?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är den! Hittade en begagnad i nyskick för en tredjedel av nypris. <3 Den verkar nog riktigt bra, men inte värd sitt fulla pris tycker jag, så är nöjd att jag hittade en secondhand. De billigare modellerna utan läderdetaljer tycker jag nog däremot är värd sitt pris. Den känns rymlig men blir ändå inte för stor då man viker ihop den. Skötbädden är lagom stor och när man viker upp den så har man ju alla fack synliga så att man slipper rota runt som i en vanlig skötväska. Skötbädden med den mjuka madrassen tycker jag är ett stort pluss då man i princip kan byta på babyn var man än befinner sig! Får skriva mer om den sen då vi hunnit testa den en tid! :)

      Radera

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥