tisdag 12 maj 2015

Tisdagspyssel

Idag har jag gått på lite loppisar i stan, fyndade faktiskt några fina plagg till barnen. Bland annat en klänning och två hängslakjolar till Miranda och ett par jeans till Leo. När jag kom hem blev det att sätta igång med dagens lilla projekt, nämnligen att klippa ur och fästa tapet i babyns byrålådor. Fastnade för en vit och blå tapet, men tycker ändå den känns rätt unisex. Lådorna blev faktiskt så mycket mysigare nu, ingen bild på resultatet dock men tapeten får ni iaf se. :)


Ikväll skall jag försöka hitta på nått skoj med barnen, har blivit mycke inomhussittande på sistone känns det som, men denna trötthet altså! På Fredag blir det rdg kontroll så då får vi se om mitt hb är bra. Känns som om det är helt i botten, men gissar nog att det bara är preggo-kroppen som meddelar om att jag behöver vila mer nu de sista veckorna..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥