tisdag 9 juni 2015

Babyhörnan

Idag har jag fixat lite spontant i vårt sovrum. Egentligen hade jag bra tänkt ställa in babysängen och bädda den, men när sängen väl var på plats kändes det väldigt omysigt. Såklart man lite vill ha det tillpiffat när vi ändå väntar hem en liten prinsessa.

Så lite tavlor o en vimpel har jag hängt upp och sen skruvat upp två hyllor. Mycket mer än så behövdes det inte för att få det lite trevligare kring babysängen. Ikväll har jag också målat sängen ett till varv, vi fick hem den i förrgår och med ett varv mål till på sig blev den helt perfekt.  Nu väntar vi bara att den skall torka över natten så får jag bädda klart imorgon.. Om inget händer under natten vill säga, isåfall får jag väll snabbt bädda den innan vi åker. ;)

Här kommer lite sneak-peak´s. Flera bilder sen när allt är i sin ordning, då sängen e bäddad o klar och hyllorna fått lite prylar på sig vill säga.




2 kommentarer:

  1. Vad fint det blev! Tavlorna är ju helt ljuvliga :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Karolina, det behövs inte mycket för att lite höja på mys/trevnads-faktorn. :D

      Radera

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥