måndag 1 juni 2015

Besvikelsen

Första Juni här, lagom varmt och en morgonsol som kikade in genom fönstret. Ut hann jag i shorts precis innan första molnen dök upp. Så typiskt. Vi vill ju ha sommarvärme, bruna ben, sand mellan tårna och allt det där andra som hör sommarmånaderna till. Eller hur?

Istället fick det bli en innedag med kidsen. De har börjat hitta på en massa lekar tillsammans som är så roliga att tjuvtitta på ur bakrunden. ;) Miranda härmar Leo mest allt vad han säger och gör, han har börjat lära sig sånger och ramsor och hon hakar på, lyssnar, prickar in ett ord här och där och så trallar dom vidare i sina lekar. Helt fantastiskt. Jag tror faktiskt det kommer va lättare att gå från två barn till tre, med tanke på att de två har varann så blir det mera tid över för mig och babyn. Men vi får väl se.

Sjäv fixade jag sommarfötterna idag. Lagom att pricka in sånt nu då vädret ändå tillåter och babyn ligger tryggt i sitt lugna bo och väntar. Sånt tror jag däremot det blir mindre tid till sen när nummer tre är här..


"Maja" skulle "osså" ha sommarfina fötter! Och såklart fick hon det. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥