måndag 29 juni 2015

Kalasbilder

Här kommer lite bilder från tvåårskalaset. ♥ En viljestark och energisk tvååring som ivrigt öppnade paketen, klättrade på kakbordet, skuttade omkring barfota i prinsessklänning och njöt av att få va i centrum. :D En lyckad kväll med när o kära och den lilla ballerinan.



Nån undrade också om vi brukar ha ett kalas å bjuder då alla på samma gång, fammo, faffa, mommo, moffa, faddrar, å alla våra syskon.

Och Jo, så brukar vi göra. Varken jag eller Janne har nå stora familjer så jag tycker de e bra o kunna slå två flugor i en smäll, istället för att ordna med flera olika kalas. Sen brukar också både min o mannens fammo vilja kom. Till mina barndomsvänner med deras minifamiljer brukar jag också skicka iväg ett meddelande så får också de kom om de vill, dels för att det är roligare för barnen på kalas då de e flera barn då de ännu bara har en kusin. Men sen när barnen blir större blir det väl också kompiskalas, men de kalsen får nog ännu vänta nått år. :)

Hur brukar ni göra med barnens kalas? Flera små kalas eller kör ni på ett stort?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥