onsdag 3 juni 2015

Små spännande saker

Oj hörni, imorgon går jag in i vecka 39. Så nära nu.  Idag fixade jag några sista ärenden i stan. Lär ta en stund före det blir nån stadstur för min del sen efter att babyn kommit. Bland annat besökte jag Cosmetique var jag hämtade ut ett Pinks Boutique pedikyr kit som doftar himmelskt! Mina trötta mammafossingar kommer förvandlas till de finaste sommarfötterna efter en omgång egentid med dessa produkter. Tack Sabina och Cosmetique för det.

Sen checkade jag också av en annan rolig grej som ni läsare kommer få ta del av inkommande dagar. Det blir nämnligen tävlingsdags här på bloggen ännu innan bebben tittar ut tackvare en av mina fina samarbetspartners, så håll utkik! :)


Sen blev jag också så sugen på ett Macadamia kit vid salongen. Använder annars Macadamias hårvårdsprodukter för tillfället och är så sugen att fylla på badrumsskåpet med de två produkter som fanns i kittet. Får se om jag får övertalat mannen att jag varit extra snäll de senaste dagarna eller att jag faktiskt är en preggo-lady in need som behöver skämmas bort lite såhär vid slutspurten. ;) hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥