söndag 14 juni 2015

Söndag

Lugnt och skönt på bloggen, mannen har som sagt semester så lite har vi börjat njuta av de lediga dagarna. Dessutom har det ju bjudits på lite sol de senaste dagarna så utomhustimmarna har ökat markant medan inomhustimmarna minskat. Min kamera har dessutom varit utan batteri, därav lite tomt här. Altså, ingen bebis ännu!
Hur som helst. Idag har vi 40 + 3 dagar. I Fredags hade jag tfn tid med rådgivningen, inga fler kontroller inbokade men istället en tid till möcs Måndagen den 22 andra Juni ifall att bebben inte vill ut före det. Känns lite si sådär måste jag säga. Först efter midsommarhelgen. :( Lite besviken börjar jag känna mig, här vill jag njuta av sommarn och en bebis som redan kunnat va här tre veckor.

Men det väl bara att ställa in sig på att hon kommer snart. Eller så borde jag ställa in mig på dendär förbaskade Måndagen. För mycket väl vet jag att hon kan komma först då, efter igångsättning.

Nej nu får vi och ni bara hålla tummarna att liten vill ut de närmsta dagarna, jag skall försöka hålla humöret uppe och så uppdaterar jag om det händer nått.

Skön Söndag till er! :)

4 kommentarer:

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥