söndag 19 juli 2015

Bra avslutning på helgen

Ikväll har jag äntligen tagit mig tid för en liten mini-spakväll här hemma. Hemskt hur snabbt man glömmer bort sig själv med tre småttingar i huset! Så fort de små liven sover brukar prio ett va att krypa ner i soffan och slappa en stund innan läggdags. Men ikväll har jag istället satsat lite på mig själv. Känns alltid så fräscht efter hårinpackning och hela köret.

Imorgon väntar månadskontrollen med babyn medan storabarnen hänger hos mommo och moffas. Om vädret tillåter stannar vi säkert där alla en stund efteråt och grillar något gott och njuter av solen! :) Men nu blir det soffmys innan läggdags för mig, så skönt att stanna upp en stund och njuta av lugnet då barnen sover!



Kvällssnax, ost och vindruvor, mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥