onsdag 29 juli 2015

En massa gott

Heej! Igår var jag på en efterlängtad tjejkväll med några godingar! Vi satt bland annat ute i kvällssolen, åt gott och bara pratade & umgicks tills klockan blev så mycket att det var dags o gå hem. Uppskattad egentid med fina tjejer. 

Nästa vecka blir det dock slut på allt gottande. Då blir det nämligen dags för en mammamage-coaching träff. Men mer om det då. Ser hur som helst fram emot det jättemycket! :)

Och på tal om gott så har jag bakat sju famnar full idag. Min farmor fyller 80 på fredag och jag hade lovat att göra tårtor. Så tårtbottnar, sockermassarosor och lite choklad dekorationer är vad som har stått på dagens schema! :)

Blir en mega-tårta, med spritsad grädde på kanterna och jordgubbar + gelé ovanpå + chokladdekorationer. Och en gluten och mjölkfri prinsesstårta dekorerad med sockermassa. Roligt med utmaningar!

3 kommentarer:

  1. Oj, finns det någon här i nejden som har mammamage coachning? Vet bara att det finns i Vasa. Är precis vad jag letar efter nämligen! Kan du ge nån liten ledtråd nu redan...? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, Johanna som Anonyma kommenterade om! :)

      Radera
  2. Johanna Hjulfors, PT .... �� Hon finns tex på Facebook , bara att söka upp... Har också en hemsida....

    SvaraRadera

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥