tisdag 14 juli 2015

Magknip och sånt

Blev en tidig morgon och en sen natt igår. Liten har haft magknip två kvällar nu och gråtit. Ni vet när man var ung och ut till långt efter midnatt om kvällarna? Hur mörbultad man kände sig dagen efter. Precis så känns det idag. Ömmar från topp till tå och jag vill helst slänga mig raklång. Lagom nog har de två andra plockat fram små-monstren i sig idag och är busiga som en hel barnträdgård. :P

Jag undrar om det är pågrund av att mina magsyretabletter tagit slut som det börjat knipa för henne? Det kunde ha ett samband. Borde hämta hem mer idag så får vi testa om det skulle hjälpa. Inte roligt att ha en ledsen bebis.

Nåja, nu blir det sen lunch för små monstren. :)

Nya kameran jag fick av mamma till födelsedagspresent när min gamla gick sönder. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥