torsdag 16 juli 2015

Pinsamt

Hej från mig och min "nya" dator! Jag fick ju en alldeles egen MacBook Air av mannen till julklapp. Pinsamt är bara att jag bloggat EN gång med den och surfat löjligt få gånger på den. Här har den bara stått o samlat damm. Det senaste halvåret har jag istället surfat/bloggat från den gamla datorn som saknar en tredjedel av sina tangenter, är slö och seg samt har en skärm som bara sitter fast i ena fästet. :D haha. Men sen så har den varit sjukt enkel att förstå sig på och haft de funktioner jag behövt, i jämförelse med denna som är krånglig att förstå sig på, har inte de program jag behöver osv. Värsta brainstorming såfort man öppnar den typ! Så enklast har varit att köra på med gamla godingen tills den gett upp. Vilken den typ har gjort nu. Så nu är det bara att köra på med denna, hoppas bara jag lär mig funktionerna innan jag blir galen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥