fredag 3 juli 2015

Skön Fredag

Vilken härlig sommardag vi fått ha idag. Killarna har varit på språng så jag och små damerna har spenderat dagen med varandra. Babyn har mest sovit så jag och Miranda har passat på att njuta av det härliga vädret. Vi har vattnat blommor, lunchat utomhus, badat och fikat med hemmagjord glass. En välbehövd tumisdag med damerna. Vid 16 tiden plockade moffa och Leo upp oss och så tillbringade vi hela kvällen hos föräldrarnas ute på terrassen. Härligt.

Nu sover bebben o lill-damen och Leo övernattar hos mommo o moffas. Jag skall sätta mig på terrassen med nått gott att dricka, lyssna på åskan och regnet som väller ner och ta ett fotbad! Perfekt avslutning på denna dag och på detta år som tjugotreåring, imorgon blir jag tjugofyra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥