onsdag 1 juli 2015

Tvåårstårtan

Här kommer lite bilder av två års tårtan. Jag hade egentligen tänkt göra en vanlig liten prinsesstårta, men när jag googlade inspiration dök det upp en barbietårta på skärmen. Så naturligtvis blev det en sån då, gillar att få testa nya teman och utmaningar! Denna var dock rätt tidskrävande och en hel del pill, men eftersom att skomakarens barn går utan skor så hade jag ingen ribba jag måste över, utan lite skönhetsfel fick barbie nöja sig med. ;) Vad tycker ni? Gästerna var iaf nöjda och barbie fick godkännt för både sitt yttre och inre. ;)




6 kommentarer:

  1. Oj wooow! Om jag skulle ha en tös så skulle jag naturligtvis göra en sån tårta :) super!! Ja har flera ggr tänkt, å sagt ti mannen att jag sku vilja på en tårtkurs me jossan ;) haha

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, tack så mycket! :D Kanske jag borde starta en tårtkurs? ;) hehe.

      Radera
  2. Sjukt fin tårta! Å så roligt att du verkligen satsar på en sån fin tårta som säkert tar en hel massa dyrbar tid med 3 småttingar i huset! Du e så duktig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jätte mycket Martina! Älskar ju att dekorera tårtor, sålänge de inte blir för mycket, men såklart tar det ju en hel del tid så jag misstänker de inte kommer bli lika många tårtor nu på en tid. :)

      Radera
  3. Nej men hjälp vad skicklig du är! Skulle vara kul med steg-för-steg-inlägg på dina tårtor! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! I kategorin tårtor så finns ett steg för steg hur ja sätter ihop en vanlig tårta och en tvåvåningstårta. :)

      Radera

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥