torsdag 20 augusti 2015

VIP kväll

I Tisdags var jag på VIPkväll för bloggare vid Sunds Trädgård. Kitty som höll i trådarna och hade styrt upp evenemanget både jobbar på Sunds och bloggar här. Ett väldigt lyckat koncept hade de fått ihop, som innefattade mingel, toppen rabatter bara för oss bloggare, guidad rundtur genom trädgården med olika stop-stationer, överraskningsbags och fika både före och efter. Man märkte att det låg både massa tid och tanke bakom evenemanget. 

Kvällen var både inspirerande och gav massa aha-upplevelser. Och sugen på ett eget Woodland blev jag! Personalen var dessutom väldigt hjälpsam och kunnig och man såg att de verkligen trivdes med det de gör! Bra med skötselråd till mitt olivträd jag köpte med mig hem under kvällen fick jag också! Och goodiebagen var riktigt fin. :)

Tack för en superkväll!

Sunds Trädgård är ett trädgårdscenter i Jakobstad där du hittar allt från trädgårdsstenar till vackra blomsterarrangemang, allt från unika inredningsprylar och krukor till vackra blomster. Och som pricken över i så har de också ett väldigt mysigt café där med sittplatser både ut- och inomhus! Definitivt värt ett besök om du letar inspiration eller behöver nya växter. :)

2 kommentarer:

  1. Det var trevligt att träffa på dig! Snygga bilder du tagit! Det är så roligt att läsa igenom allas blogginlägg från kvällen. Vilken variation! :)
    /Kitty

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jo, roligt att få se ansikten bakom bloggarna live. :P

      Radera

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥