onsdag 28 oktober 2015

DIY cloud mobile

Här i veckan gjorde jag en mobil till liten. Ett fluffigt moln med hängande droppar.

Tycker inspirationen bara ökar vartefter det blir mörkare & kallare, och timmarna utomhus minskar. Roligt att sätta sig ner, tända ljus och pyssla på med nått. Har ett par andra diy projekt också som jag skall visa nu i dagarna. Sen väntar jag ännu också på tygerna jag beställde för nån vecka sen, skall bli roligt att få sy ihop några barnplagg också!

Sen skulle jag gärna lära mig virka också. Tur att hösten & vintern är lång. ;)


5 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det betyder "Do it yourself" :) Helt superfin blev mobilen! Jag har haft en lite liknande i tankarna en stund men bara inte kommit till skott. Har du pinterest förresten? Bästa stället att hitta inspis för diy-projekt tycker jag.

      Radera
    2. Tack Hanna! :) Nej jag har inte pinterest, men borde skaffa! Men instagram bjuder också på en hel massa bra inspiration! Gjorde på samma gång en annan modell också som jag skall sätta upp hit på bloggen snart. :)

      Radera
    3. Det är lite farligt med pinterest bara, plötsligt har hela dagen gått, hehe. Insta är också super, men jag gillar pinterest då man kan spara det man vill. Om du vill kolla mina inspirationsmappar så finns de här https://www.pinterest.com/hannaf/

      Radera
    4. Hehe, kan tänka mig det. :P Skall absolut kolla in dina mappar! :)

      Radera

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥