tisdag 27 oktober 2015

Egentid på ett föräldramöte

Heej. Här har vi haft två tuffare dagar. Tuff och tuff. Men mannen har haft kvällsskifte och nu fattar jag precis vad det är andra mammor gnäller om då de har sina män borta om kvällarna.

Jag är inte den som suckar o stönar utan tänker oftast, men äh, jag hittar på nått med barnen då bara. Den tanken slog mig faktiskt i Söndags också och jag kunde se framför mig hur mysiga två kvällar jag skulle få tillsammans med barnen. Men tvi där fick jag. :D

Nu skall jag iväg på föräldramöte (!!! Mitt första o känner mig som 30) och kommer njuta löjligt mycket. En timmes egentid bland andra föräldrar. Kanske inte det man skulle ha kallar egentid för ett par år sen. Men vad gör det. Kan ju trösta mig med att jag har tre underbara ungar istället. ;)



1 kommentar:

  1. Men gud så söt :-D
    Med vänlig hälsning Camilla
    www.minstorafamilj.se

    SvaraRadera

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥