torsdag 8 oktober 2015

Fin Torsdag

Hej alla fina. Idag har jag haft över en fin vän på besök så länge grabben var i dagklubben. Sånt uppskattas alltid. Vi skulle egentligen iväg på familjecafé men eftersom Othilia och Miranda är halvt förkylda så träffades vi hemma hos oss istället. 



Jag har sovit lite dåligt inatt då små sessorna är flunssiga, själva har de sovit hur gott som helst med löksockor tätt intill sig. Vaknade upp ett flertal gånger då jag i mina drömmar hörde att Othilia hade tungt o andas, steg flera gånger upp och gick till vagnen för att titta efter henne, men än hur jag lyssnade efter låg hon där och andades hur fint som helst, med bara lite täppt näsa. Mammanerver gissar jag det kallas, hehe. Men gissar jag inte är enda. ;)

Imorgon hoppas jag de är bättre i skick, för då blir det shoppingdag med två fina! Nån som har tips på några TYG butiker i KOKKOLA med fina print? Är ute efter trikå eller jersey. :)


Gilla en mammas blogg på facebook - https://www.facebook.com/enmammasblogg

6 kommentarer:

  1. Har de månne kvar den där kangas-outlet eller vad den heter (Parttitukku?)? Är länge sen jag var dit men minns att där fanns många roliga mönster. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hmm, vet inte.. Tittade vid hh kangas men där hade dom jätte dåligt utbud. Hittade dock en sida på nätet just som har jätte fina tyg, så kanske beställer jag därifrån! :)

      Radera
    2. Vad hette sidan du hittade tyger på? :)

      Radera
  2. Vad var det för sida? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. De e en utländsk sida, har precis testat o beställa därifrån, om de e bra tyg & leverans så sätter jag ut hit vad sidan heter. :)

      Radera
    2. Okej, ja gör gärna det :)

      Radera

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥