onsdag 21 oktober 2015

Gala nomineringar

Hej! Har ni alla kommit ihåg att nominera era favoriter till gala 2015? På FREDAG avslutas röstningen. Vill ni rösta på mig/min blogg så får ni jätte gärna skriva in min bloggadress i ÅRETS FAMILJEBLOGG! :)

Ingen aning om jag har nån chans o landa bland topp tre, men blir super glad för varje röst från er som läser & gillar min blogg i alla fall. Varje röst betyder. 



Jag har ännu inte skickat iväg mina röster, men vet nog flera som jag vill se i topp tre i de olika kategorierna, finns många duktiga bloggare i svenskfinland som förtjänade ett pris över all tid de lägger ner på sina bloggar! 

Kom ihåg att man behöver ju inte fylla i varje kategori om man har svårt.
Här hittar ni till nomineringen! http://www.finlandssvenskabloggare.com/galan-2015/nominera/

2 kommentarer:

  1. Jag tror nog att du har en bra chans att bli topp 3, enligt mig iallafall! :) Dock finns det ju så många andra bloggare som också är bra, så det är verkligen svårt att förutspå vem som kommer få mest nomineringar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men tack Jarina! :) Verkligen svårt att förutspå, finns så jätte många fina bloggar i svenskfinland! :)

      Radera

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥