torsdag 15 oktober 2015

Inte så pjåkigt

Idag är det klubbdag igen efter en ledig dag, så jag och damerna tar tillfället i akt och har mer eller mindre stängt in oss i lekrummet tills gossen kommer hem igen.

Här blir jag upp passad med mat & muffins & chokladbakelser i utbyte mot att jag lägger pussel, spelar memory och annat smått. Inte så illa om ni frågar mig. ;P

Ikväll laddar jag själv upp för bakning. Det vankas nämligen bröllop till helgen och tårtan har jag lovat fixa. Skall bli roligt. :) Vad har ni andra mamas för er?




Vill också påminna er om att jag tänkte avsluta tävlingen ikväll eller imorgon, så om nån ännu inte hunnit delta så kan ni göra det i det HÄR inlägget.

Om nån missat så vill jag också plita ner igen att Am kommer lansera en ny serie i höst, en baby/barn serie med flera olika super produkter och såklart också de helt ekologiska, så om ni inte vet vad ni skulle använda presentkortet till så kan jag varmt rekommendera er att spara det till babyserien om ni har barn! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥