måndag 26 oktober 2015

Julstämning

...Alltså Oktober och julstämning? Då är nått på tok känner jag. De senaste år har ingen som helst julfeelis infunnit sig i mig, men nu har jag inget som helst emot att det börjar poppa upp julröda chokogubbar i var o varannan godishylla. Känns hel konstigt. Däremot tänker jag nog vänta med julmusiken & saffransbullarna ännu. ;)

Jag o barnen tog tillvara det härliga vädret idag och gick ut i skogen. Plockade kottar, käppar och bark att pyssla med.

Så nu har vi gjort klart en Adventskalender. Tidigt må man tycka. MEN. Hellre för tidigt än för sent. Barnen var glada som fick hjälpa, och ännu gladare när de hörde att det skall hänga små paket i den. Till dem. :D

Bilder kommer när den fått sina paket. Dem väntar vi dock med till sista november. Har på känn att  där annars nog inte finns några paket kvar längre då första advent är här..

2 kommentarer:

  1. Jag har också julstämning redan, mycket konstigt :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, bra! :D Hoppas bara den ork håll i sig till julen. ;)

      Radera

Med överseende att du anger ditt namn eller din webbadress när du kommenterar. Tack! ♥